Nedjelja, 16 lipnja, 2024
NaslovnicaVIJESTIHrvatskaHTZ: U Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu godine preko 9 milijuna dolazaka te...

HTZ: U Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu godine preko 9 milijuna dolazaka te 41 milijun noćenja

U Zadru je održao koordinacijski sastanak direktora Hrvatske turističke zajednice s predstavnicima turističkih zajednica s područja Zadarske županije. Sastanku su, uz direktoricu Turističke zajednice Zadarske županije Mihaelu Kadiju, prisustvovali i predstavnici 21 turističke zajednice gradova i općina s područja županije – izvijestila je HTZ.

Na samom početku sastanka direktor Staničić je predstavio dosadašnji tijek sezone pa je tako naglasio da je u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu godine ostvareno preko 9 milijuna dolazaka te 41 milijun noćenja što je 12 posto više dolazaka i 6 posto više noćenja nego lani, dok je u dosadašnjem dijelu srpnja ostvareno oko 2,3 milijuna dolazaka i 13,5 milijuna noćenja što ja na razini srpnja lani. Kako je dodatno rekao direktor Staničić, u nastavku godine se očekuju dobri rezultati i trendovi, a posebno važnim je ocijenio primjenu novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma, koji definira novu promotivnu strategiju i ciljeve do 2027. godine.

„Naša će se promotivna strategija u budućem razdoblju snažno nadovezivati na ciljeve definirane u Strategiji razvoja održivog turizma, a s početkom godine očekujemo i primjenu novog Zakona o turizmu. Naši dugoročni planovi uključuju snažan, kvalitetan i prepoznatljiv hrvatski turizam temeljen na načelima održivosti jer samo tako možemo zadržati, odnosno dodatno unaprijediti razinu kvalitete boravka naših gostiju, kao i pruženih usluga“, naglasio je Staničić.

Zadovoljstvo tijekom sezone potvrdila je i Mihaela Kadija, direktorica TZ Zadarske županije, koja je naglasila kako je na razini županije u dosadašnjem dijelu godine ostvareno oko 860 tisuća dolazaka i 5,3 milijuna noćenja što u odnosu na lani predstavlja rast od 8 posto u dolascima i 4 posto u noćenjima.

foto: HTZ

Na sastanku se također razgovaralo o promotivnim aktivnostima do kraja tekuće godine, posebno na tržištu Njemačke, ali i dalekim tržištima poput SAD-a, o nautičkom turizmu i promociji nautike, ali i o brojnim aktualnim turističkim izazovima poput porasta cijena turističkih usluga u pojedinim destinacijama, neprijavljivanja gostiju i dr.
MD / foto MD

- Oglas -