U petak je najavljeno predstavljanje kulturne strategije grada Makarska čija je radna verzija prezentirana u lipnju. Održan je, podsjetimo, niz od nekoliko radionica s predstavnicima udruga i ustanova u kulturi, a u lipnju je direktorica Muza Dragana Lucija Ratković Aydemir rekla kako je u osnovi zaista riječ o suradničkoj strategiji.
Tad je najavila i popis aktivnosti na kojima neće raditi samo ustanove nego i civilni te privatni sektor. – Ideja je da strategija bude pitka, upotrebljiva i vrlo razumljiva građanima, rekla je za naš portal direktorica ove tvrtke specijalizirane za strateško planiranje u kulturi, atrakcijama kulturnog turizma te kulturnom i baštinskom brendu.
Mi kao medij nismo dobili poziv na predstavljanje koje je u ovoj fazi očito namijenjeno samo dionicima u kulturi, no vjerujemo da su građani znatiželjni oko konačnog izgleda ovog dokumenta koji bi trebao determinirati ulaganja u kulturu i razvoj kulture u gradu u nekom širem smislu.
Ivona Ćirak /foto M.D.