Nedjelja, 8 rujna, 2024
NaslovnicaAKTUALNOUSTROJSTVO U GRADU MAKARSKA Uvode se tri nova radna mjesta u "Bijeloj...

USTROJSTVO U GRADU MAKARSKA Uvode se tri nova radna mjesta u “Bijeloj kući”

Nakon što su u nekoliko navrata, nakon novog ustrojstva Grada Makarska, rađene izmjene opće sistematizacije radnih mjesta, u Glasniku grada Makarska objavljena je i sedma po redu sistematizacija. Podsjetimo da novo ustrojstvo datira od kraja 2021. godine, dok je prva sistematizacija rađena u veljači 2022. godine. Kako bilo, nove izmjene donose korekcije u opisu posla komunalnog redara, te uvode tri nova radna mjesta, no kako doznajemo, radi se o raspoređivanju postojećih službenika.

Prvo radno mjesto koje se uvodi je mjesto savjetnika pri Upravnom odjelu za razvoj Grada – zadužen za komunalno gospodarstvo.  Unosi se magistar ili stručni specijalist pravne struke, s najmanje tri godine radnog iskustva. U opisu poslova navodi se kako vodi upravni postupak i rješava o upravnim stvarima za koje ima ovlasti, surađuje sa tijelima, ustanovama i trgovačkim društvima u čijoj je ovlasti razvoj i održavanje i izgradnja
objekata i uređaja komunalne infrastrukture, izrađuje akte o komunalnom redu, prati primjenu propisa vezano za komunalni red i uređenje prometa…U nadležnosti su i javno prometne površine, pomorsko dobro itd.

Najveći gradski upravni odjel, Odjel za razvoj grada unosi još jedno radno mjesto. Tako se uvodi i radno mjesto savjetnika pri Upravnom odjelu za razvoj Grada – zaduženog za projekte. Zanimljivo je da se u uvjetima navodi kako se traži magistar ili stručni specijalist – javnih medija. Mogu se javiti i magistri ili specijalisti ekonomske, arhitektonske ili građevinske struke, s najmanje tri godine radnog iskustva na
odgovarajućim poslovima i položen državni stručni ispit.

U opisu poslova ukratko bi se moglo reći da nadzire investicijske projekte Grada, vodi
poslove tehničke pripreme izrade kapitalnih projekata na području komunalnog gospodarstva, te s sudjeluje u pripremi, organizira, prati ili nadzire ostvarenje kapitalnih projekata. Vodi brigu o pravodobnosti i potpunosti prijava na pozivne natječaje i proračunska financiranja na razini Europske unije, države i županije te je zadužen za prijave na natječaje.

Treće novo radno mjesto je opet u ovom odjelu. Kako se navodi u sistematizaciji, traži se savjetnik pri Upravnom odjelu za razvoj Grada – zadužen za evidenciju i naplatu. Uvjet je da bude magistar ili stručni specijalist ekonomske struke, također s najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima te državni stručni ispit.

Po opisu utvrđuje obveznike za komunalnu naknadu, obavlja administrativne poslove za
Hrvatske vode, provodi aktivnosti uviđaja na terenu, ukratko, brine o evidenciji obveznika.
Nadzire i naplatu spomeničke rente i slično.

Ivona Ćirak /foto M.D.

- Oglas -