Ovog travnja, po prvi put na području Makarske i Velikog Brda, s prometovanjem započinje kružni linijski prijevoz.
– Điro će olakšati kretanje gradom, pridonijeti smanjenju prometnih gužvi i emisija stakleničkih plinova. Za početak smo osigurali dva kombija 8+1, a cilj je organizacija sveobuhvatnog električnog kružnog prijevoza. Prioritet nam je minimalizirati trošak, stoga nismo krenuli megalomanski, ali s vremenom ćemo, kad procijenimo potrebu na terenu, proširiti opseg, rekao je gradonačelnik Makarske Zoran Paunović naglasivši kako će se u međufazama mijenjati linije te otvarati nove autobusne stanice kako bi Điro bio još ekonomičniji i pristupačniji građanima.
Tijekom travnja, vožnja će svim građanima biti besplatna, a prva vožnja je planirana u srijedu 3. travnja.
– Jedna kružna linija će predviđenim voznim redom uključivati stanicu Veliko Brdo, dok će druga linija prometovati samo na području Makarske, kako bi se osigurala visoka učestalost polazaka, dodao je Paunović.
Naglasimo kako su trenutno predviđene stanice na lokacijama: Dugiš, Pijaca, Sinokoša, Dumina ledina, Ratac, povremena stanica Veliko brdo te Zelenka 1, Zelenka 2 i POS.
Od 1. svibnja do 15. lipnja cijena karte će biti 0,5€ po vožnji, dok će za vrijeme sezone, od 15. lipnja do 15. rujna, karta koštati 2€. Umirovljenici, studenti te socijalno ugrožene osobe će se, naglasio je gradonačelnik, uz pomoć pokaza, voziti po cijeni od jednog
eura mjesečno.
– Điro je trenutno u prvoj fazi, a u konačnici ćemo imati kružni prijevoz koji će se vršiti uz pomoć električnih minibuseva. Kako vrijeme bude odmicalo, dobit ćemo više informacija o preferencijama građana i naših gostiju te prilagođavati stanice i učestalost polazaka.
Učinkovit javni prijevoz jedan je od ključnih preduvjeta poboljšanja prometne situacije u bilo kojem gradu, a posebno mi je drago zbog naših umirovljenika, kojima će Điro zasigurno podići kvalitetu života, zaključio je gradonačelnik.
Podaci o Điru nalaze se ovdje.
M.D./foto Grad Makarska