Četvrtak, 22 veljače, 2024
NaslovnicaMAKARSKAOve godine TZ planira nešto više uložiti u oglašavanje i sajmove, manje...

Ove godine TZ planira nešto više uložiti u oglašavanje i sajmove, manje za turističku industriju

U prosincu prošle godine izglasan je Financijski plan TZ-a za 2024. godinu. Na stranicama TZ-a dostupan je od ovog tjedna, pa nam je to bila prilika da analiziramo kako se kroje planovi za ovu sezonu. Sam budžet je planiran nešto veći nego lanjski. Težaj je 890 tisuća eura, ili 4,4 posto veći nego u 2023.

Turistička pristojba planira se u iznosu od 700 tisuća, a od članarine se očekuje prihod težak 190 tisuća eura.

Za stavku razvoj turističkog proizvoda ostavljeno je oko 350 tisuća. Lani je iskeširano skoro 490 tisuća. Podrška razvoju turističkih događaja smanjena je u odnosu na lani, i to s 382 tisuće na 283 tisuće. Podrška turističkoj industriji “pala” je sa skoro 107 tisuća na oko 46 tisuća. S druge strane, lani je za izradu strateških dokumenata potrošeno nula kuna, a u ovoj se godini planira iznos od 20 tisuća.

Stavka komunikacija i oglašavanje je pak povećana. Iznosila je 237 tisuća, a za ovu se godinu zacrtalo 50-ak tisuća eura više. Sajmovi i poslovne radionice lani su koštale niti 16 tisuća, a za ovu godinu je iznos povećan na 30 tisuća. Kreiranje promotivnih materijala teško je kao lani 117 tisuća, a turističko-informativne aktivnosti su narasle sa 97 na 132 tisuće eura. Destinacijski menadžment ide po starom, te se izdvaja 80-ak tisuća eura.
Ivona Ćirak /foto M.D.

- Oglas -