Ponedjeljak, 16 rujna, 2024
NaslovnicaMAKARSKAGradonačelnik otkrio "akcijski prometni plan": Od povezivanja magistrale s gradom, preko garaža...

Gradonačelnik otkrio “akcijski prometni plan”: Od povezivanja magistrale s gradom, preko garaža pa do kružnih tokova

Pitanje prometa vrlo se često nađe “na tapetu” na sjednicama Gradskog vijeća, kada se otvori aktualni sat, a tako je bilo i na prošlotjednom “gradskom parlamentu”. Prometnu tematiku aktualizirao je vijećnik HDZ-a Joze Vranješ koji se interesirao oko statusa važnih projekata među kojima je, inače, i spoj Kotiške s magistralom o kojem smo jučer pisali, a koji bi napokon trebao dobiti svoj administrativni epilog.

Gradonačelnik Zoran Paunović je svoje izlaganje započeo s riječima kako im je fokus upravo na viziji rješavanja prometa u gradu, “nakon što su riješili probleme Peškere i zdravstva”.

Nabrojao je četiri ključna stupa, a to su ceste, garaže, javni prijevoz i manja poboljšanja i uvođenja reda u promet.

Pod cestama je naveo denivelirani rotor na Voliciji, spomenuti spoj Kotiške s D8, spoj magistrale i Ulice Kipara Meštrovića te križanje Macela prema Makru.

– One bi rasteretile i kapilarno spustile promet prema gradu, pojasnio je Paunović te dodao i cestu prema Apfel Areni, ulicu kralja Petra Krešimira, cestu koja bi preko POS-ovih stanova povezala Batiniće i Zelenku i ostale ceste koje su uvrštene u proračun.

Dio njih je, inače, bio u planu i za proteklu godinu, no nije se realizirao.

Što se garaža tiče, tu su Trg Ivana Pavla II. s podzemnim garažama na Zelenki, najavljena garaža na Peškeri, kao i velika garaža na ulazu u grad kod Croduxa koji je projekt započela bivša vlast.

Gradonačelnik je kazao kako je tu zapelo jer se čeka razrješenje imovinsko-pravnih odnosa te dodao kako lokacijska ne može prije toga postati pravomoćna.

Nije pojasnio u kojoj je Grad Makarska fazi vezano za druga dva projekta garaža.

Istaknuo je i javni prijevoz tvrdeći kako je pilot projekt povezivanja Velikog Brda s gradom bio uspješan kao i prijevoz za srednjoškolce, no da Grad ide dalje.

Na kraju je pobrojao manja poboljšanja poput kvalitetnije i inteligentnije riješeno pitanje semaforizacije, postavljanja kamera, promjene određenih pravaca te postavljanja kružnih tokova koji bi trebali relaksirati promet.

– Ima i drugih kapitalnih infrastrukturnih projekata koje sada ne želim navoditi, dodao je za kraj.

Ivona Ćirak /foto M.D.

- Oglas -