Nedjelja, 8 rujna, 2024
NaslovnicaVIJESTIDalmacijaZapočele promotivne kampanje za posezonu „Experience Croatia… your memories are on us!“...

Započele promotivne kampanje za posezonu „Experience Croatia… your memories are on us!“ i „The Great Croatian Road Trip“

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju za posezonu „Experience Croatia… your memories are on us!“, koja se do kraja listopada provodi na tržištima Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Francuske i Švedske. Kako su objavili iz HTZ-a,u središtu promocije su nautika, prirodne ljepote, eno-gastronomija, aktivni i kulturni turizam.

„U dosadašnjem dijelu godine Hrvatska bilježi pozitivne trendove turističkog prometa, odnosno rast u dolascima od 8 posto te u noćenjima od 2 posto u odnosu na lani. U ostatku turističke godine želimo zadržati ove pozitivne rezultate pa s tim ciljem i pokrećemo ovu kampanju. Putovanja u pred i posezoni sve su traženija, što zbog ugodnijih temperatura i manjih gužvi u destinaciji, ali i zbog pristupačnijih i povoljnijih cijena različitih turističkih proizvoda i usluga. To se uklapa u strateške planove održivog razvoja hrvatskog turizma, gdje u budućnosti želimo imati cjelogodišnje poslovanje u turizmu“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, naglasivši kako je održivost u putovanjima važna za više od 80 posto svjetskih putnika.

Kako navode, Hrvatska turistička zajednica je na društvenim mrežama pokrenula kampanju „The Great Croatian Road Trip“, koja za cilj ima pozicioniranje Hrvatske kao održive i prometno lako dostupne destinacije, odnosno kao destinacije pune skrivenih dragulja, očuvane prirode i bogatstva različitosti uz lokalne prometnice. – Aktivnosti se provode na 14 europskih tržišta na kojima će biti istaknuti i prijedlozi putovanja, a sve kako bi naši auto gosti na najbolji način mogli upoznati krajolik, kulturne znamenitosti i prirodno bogatstvo naše zemlje. Želja je promovirati putovanja izvan glavnih ljetnih mjeseci, isticati pristupačnost i kvalitetu ponude, a dodatno će se ljubitelje putovanja poticati na sporije, kvalitetnije i detaljnije upoznavanje s cjelokupnom ponudom hrvatskih destinacija – objavila je Hrvatska turistička zajednica.
MD/foto Ivo Biočina/HTZ

- Oglas -