Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije jučer je raspisala javni natječaj za izradu novoga dizajna vizualnoga identiteta. Svrha ovoga natječaja je definiranje kreativne vizije TZ SDŽ te brendiranje Srednje Dalmacije kao autentične i prepoznatljive destinacije.
Na natječaj se mogu javiti profesionalni dizajneri – samostalni autori ili kreativni timovi, a rok za zaprimanje radova je 25. listopada 2023. Ocjenjivački tim od sedam članova donijet će odluku o najboljem idejnom rješenju, kao i o dodjeli novčanih nagrada za prva tri mjesta, a objava rezultata predviđena je 31. prosinca 2023.
Us natječaj, priložen je brending brief kao i glavni plan razvoja turizma TZ SDŽ.
Prema esenciji brenda TZ Splitsko – dalmatinske županije se očituje kroz definirane konkurentske prednosti i elemente diferencijacije.
Konkurentske prednosti SDŽ su kvaliteta ( vrijedna turistička resursna osnova, krajobrazne vrijednosti, bogata kulturna i povijesna baština – urbane cjeline, kultura života i rada, UNESCO baština (4 cjeline), raznolikost ), tradicija ( tradicija bavljenja turizmom i visok stupanj tržišne prepoznatljivosti ) te autentičnost ( turistički potencijal – plaže, duga i razvedena obala, more i Dalmatinska zagora, lokalna kultura i stil života ) dok su elementi diferencijacije definirani kroz: izvorni „dalmatinski stil života”, gostoljubivost, sigurnost i opuštenost te raznolikost.
Natječajni rad treba sadržavati prezentaciju idejnog rješenja osnovnog vizualnog identiteta TZ Splitsko-dalmatinske županije sa svim karakterističnim vizualnim elementim, definiranjem njihovog međuodnosa te pravila korištenja (znak i/ili logo, sustav boje, sustav tipografija) u printanom i digitalnom obliku. Uz vizualni identitet ponuditelj može ponuditi odgovarajući slogan.
Novi vizualni identitet treba sadržavati boje grba i zastave Splitsko – dalmatinske županije – plavu (100C, 15M, 15Y, 15K) i žutu (15C, 30M, 80Y). Idejno rješenje treba sadržavati vizualizaciju svih relevantnih elemenata sustava predstavljenih u karakterističnim odnosima i primjere karakteristične primjene, te na taj način pružiti temelj za razumijevanje predloženog koncepta identiteta.
Dodjeljuju se tri novčane nagrade. Ukupni fond nagrada iznosi 12.500,00 eur neto, a raspodijeljen je na sljedeći način:1. nagrada 7.000,00 eur neto 2. nagrada 3.500,00 eur neto 3. nagrada 2.000,00 eur neto.
Rok za primanje natječajnih radova je 25.10. 2023. do 15 sati.
M.D./foto M.D.