Srijeda, 3 prosinca, 2025
NaslovnicaVIJESTIDalmacijaPosezonska promocija Hrvatske: agenti i novinari iz Njemačke i Švicarske posjetili Istru...

Posezonska promocija Hrvatske: agenti i novinari iz Njemačke i Švicarske posjetili Istru i Dalmaciju

U organizaciji Predstavništva HTZ-a u Münchenu, a u suradnji s Turističkim zajednicama Istarske, Splitsko-dalmatinske i Šibensko-kninske županije, održana su dva studijska putovanja za njemačke i švicarske partnere. Grupa agenata boravila je u Istarskoj županiji, dok je grupa novinara posjetila Splitsko-dalmatinsku i Šibensko-kninsku županiju.

Cilj promotivnih aktivnosti bio je dodatno istaknuti prednosti hrvatske obale u posezoni, njezinu prirodnu raznolikost te bogatu premium i gastro ponudu.

Studijsko putovanje u Istri, za odabrane turističke agente i produkt menadžere iz Švicarske i Njemačke, okupilo je predstavnike renomiranih turoperatora poput Hotelplana, Dertoura, ID Riva Toursa, Ikarus Reisena i drugih.

Program je sudionicima pružio uvid u premium ponudu, kulturnu baštinu i gastronomiju istarskih krajeva. Osim obilazaka obalnih destinacija poput Umaga, Rovinja i Pule, poseban je naglasak bio na upoznavanju unutrašnjosti poluotoka, pri čemu su sudionici imali priliku razgledati Grožnjan, ići u lov na tartufe te degustirati maslinovo ulje. Osim toga, ovim povodom bila im je predstavljena i selekcija premium hotelske ponude Istre.

Na studijskom putovanju Dalmacijom, osmišljenom za novinare iz Njemačke i Švicarske sudjelovali su predstavnici uglednih medija poput Merkur/tz, Schwäbische Zeitung, Funke Medien, Touristbook i Prestige Travel.

Program je istaknuo raznolikost Splitsko-dalmatinske i Šibensko-kninske županije, s posebnim fokusom na Split, Šibenik, Trogir i Makarsku. Novinari su upoznali lokalnu gastronomiju kroz tradicionalni koncept marende te su istražili prirodne ljepote Nacionalnog parka Krka i Parka prirode Biokovo.

Ovakva studijska putovanja dodatno povećavaju vidljivost destinacije u posezoni te potiču razvoj posezonskog turizma na obali, istovremeno jačajući prepoznatljivost Hrvatske kao atraktivne i sigurne destinacije tijekom cijele godine – objavili su iz Hrvatske turističke zajednice.

- Oglas -