Zoranu Paunoviću kampanju vodi Krešimir Macan, jedan od vodećih stručnjaka za političku komunikaciju. Javnosti je poznat kao savjetnik najviše pozicioniranih političara u Hrvatskoj, poput premijera Andreja Plenkovića kojem je bio savjetnik za strateško komuniciranje, ili pak bivšeg predsjednika Ive Josipovića. I dok makarski SDP ne štedi na PR-u koji Paunovića predstavlja kao nasmijanog i raspjevanog gradonačelnika koji je na “ti” sa svojim građanima, HDZ se, kako nam je rekla stranačka kandidatkinja za gradonačelnicu Martina Mustapić Glibota, odlučio za vlasite resurse u kreiranju imidža.
Kako kaže, angažirali su jedan mladi tim za snimanje videa i vizuale, a sve materijale, veli HDZ-ova kandidatkinja za gradonačelnicu, odrađuje sama s užim stranačkim timom.
– Ja stojim iza svakog teksta i ideje, a među ljudima sam godinama, a ne samo posljednja dva mjeseca. Mislim da najbolje poznajem svoj grad i potrebe građana, nije mi potreban neki klasični PR stručnjak koji će sve diktirati s neke druge lokacije. Ljudi žele neposrednost i iskrenost, a istovremeno su bombardirani raznim medijskim sadržajima kojima je cilj manipulacija javnim mnijenjem.
Iskrenost i neposrednost jedine su stvari koje nitko ne može napraviti umjesto vas, a u konačnici, umjetan i namješten sadržaj se uvijek prepozna. Primjerice, možete vi napraviti PR priču oko nekog kvarta, međutim, ako niste nogom zakoračili u taj kvart i ako ljudi godinama preskaču jednu te istu lokvu, uzaludan je sav marketing, kazat će Martina Mustapić Glibota.
Veli kako nije protiv anganžmana PR stručnjaka i kako joj je jasno “da je nekome drugome ili novome potrebna podrška PR-a”.- No nije mi jasno kada netko tko je već na vlasti angažira skupe stručnjake, to je pokazatelj da nije dobro osluškivao vlastite građane, kritički se na Paunovićevu “investiciju” osvrnula njegova protivnica.
Ivona Ćirak