Pandemija COVID-19 je utjecala na sve aspekte naših života, a posebno je pogođen turizam koji je doživio krizu neviđenih razmjera. Makarani su to osjetili na vlastitoj koži jer je zatvaranje granica i loša turistička sezona utjecala na budžete većine građana. Zato ovo smirivanje epidemiološke situacije i dostupnost cjepiva mora potaknuti na jedno drugačije promišljanje turizma i pomak prema produljenju sezone van vrućih ljetnih mjeseci kada Makarska više nema prostora za rast.
Da Makarska ima što ponuditi i zimi pokazuje zanimljivi primjer mlade obitelji s dvoje djece iz Češke koja u Makarskoj boravi od Božića, a s njima su razgovarali Zoran Paunović, kandidat SDP-a za gradonačelnika Makarske i njegova zamjenica Antonia Radić Brkan i tako potaknuli raspravu o važnosti digitalnih nomada za produljenje turističke sezone.
Česi su spakirali stvari u kombi i zaputili se u avanturu života – u Makarsku. „Posao nam omogućava da budemo dio godine van Češke pa smo odabrali Makarsku jer je vidimo kao idealnu destinaciju za mlade obitelji zbog svoje prirode i blage klime. Od stvari koje bi nam dodatno olakšale boravak spomenuli bi veću dostupnost javnih zahoda i prostora za prematanje, fontane s pitkom vodom u parkovima, a odlično bi bilo da postoji jedno mjesto sa svim informacijama na engleskom jeziku o čuvanju djece, boravku u vrtićima ili školama, a bili bi zainteresirani i za tečaj hrvatskog jezika“ – poručili su mladi Česi.
Paunović ističe kako moramo čuvati naše prirodne ljepote zbog kojih oni i dolaze, ali i raditi na poboljšanju usluga koje im mogu olakšati boravak. Digitalni nomadi zbog prirode svog posla, koji je uglavnom vezan uz IT industriju, mogu putovati i raditi van ureda. To nam je prilika da napravimo jedan iskorak prema produljenju sezone pa je važno da radimo na brendiranju Makarske kao poželjne destinacije za digitalne nomade s obiteljima, zaključio je Paunović.
Sponzorirani članak