Utorak, 24 prosinca, 2024
NaslovnicaVIJESTIHrvatskaOve godine od poljskih turista ostvareno 6,7 milijuna noćenja, Makarska i Baška...

Ove godine od poljskih turista ostvareno 6,7 milijuna noćenja, Makarska i Baška Voda im omiljene destinacije

Hrvatska turistička zajednica u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zagreba ugostila je 8. i 9. prosinca 2023. na zagrebačkom Adventu predstavnike poljskog nacionalnog avioprijevoznika LOT, kao i turističke turoperatore i agente te poljske novinare i travel blogere. Tim su povodom predstavljeni ovogodišnji turistički rezultati ostvareni s tržišta Poljske, a predstavljeni su i letovi poljske aviokompanije LOT prema hrvatskim destinacijama u 2024. godini – objavila je Hrvatska turistička zajednica.

Ivana Curić Čabraja, direktorica Sektora za strateške projekte Hrvatske turističke zajednice, prezentirala je ključne turističke trendove koje naša zemlja ostvaruje na poljskom tržištu, a pritom je istaknula i važnost suradnje s poljskim partnerima. „Susret s predstavnicima LOT-a, našeg dugogodišnjeg partnera, ali i ostalim predstavnicima poljskog turističkog sektora bila je odlična prilika za dodatnim jačanjem poslovnih suradnji kada govorimo o turizmu naših zemalja. Vrlo smo zadovoljni dosad postignutim rezultatima, ali i trendovima te potencijalima koji nam se nude pa od tržišta Poljske i u budućnosti očekujemo snažan doprinos ukupnim turističkim rezultatima Hrvatske“, naglasila je Curić Čabraja.

Da je Poljska važno tržište i za grad Zagreb potvrdio je Zlatan Muftić, voditelj Kongresnog odjela Turističke zajednice grada Zagreba, koji je poljskim gostima izrazio toplu dobrodošlicu u Zagreb i na zagrebački Advent. „Zagreb ima jedan od najljepših europskih advenata, ali je ujedno i riječ o cjelogodišnjoj destinaciji bogate i raznolike ponude. Imamo brojna zanimljiva događanja, kao što je primjerice Festival svjetla koji se održava na proljeće ili Zagreb Classic koji se održava na ljeto pa i ovom prilikom pozivam kolege iz Poljske da otkriju što to sve Zagreb čini zanimljivom i sadržajnom turističkom destinacijom“, poručio je Muftić.

Robert Ludera, direktor Odjela mreže letenja PLL LOT te Krzysztof Moczulski, glasnogovornik LOT-a, složili su se da je Hrvatska strateško tržište za ovu aviokompaniju jer naša zemlja na tržištu Poljske uživa status omiljene inozemne destinacije Poljaka. Također, naglasili su kako će LOT nastaviti unaprjeđivati mrežu letova prema hrvatskim destinacijama, a trenutno je najviše letova usmjereno prema Zagrebu, Splitu i Dubrovniku.

Dodajmo kako poljsko tržište ulazi u top 5 najvažnijih tržišta za hrvatski turizam. U dosadašnjem dijelu godine iz Poljske je ostvareno 1,1 milijun dolazaka te preko 6,7 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od +3% u dolascima i +0,5% u noćenjima. Kada ovaj rezultat usporedimo s onim iz 2019. godine, Poljaci su u ovoj godini ostvarili rast od +12% u dolascima i +9% u noćenjima.

„Poljaci vole Hrvatsku, vjerni su nam gosti koji posebno cijene kristalno čisto Jadransko more, očuvanu prirodu i hrvatsku kulturno-povijesnu baštinu. Omiljene destinacije su im Omiš, Makarska, Baška Voda i Split, odsjedaju u privatnom smještaju, ali sve više cijene naše odlične kampove i hotele više kategorije“, zaključila je Małgorzata Kowalska, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Poljskoj.
foto: MD

- Oglas -