Nedjelja, 8 rujna, 2024
NaslovnicaPROMOMakarska dobila novi kutak za slatke i slane zalogaje: "Jeti Too Good",...

Makarska dobila novi kutak za slatke i slane zalogaje: “Jeti Too Good”, inačica svjetskog brenda nadahnuta tradicijom

S prošlotjednim otvaranjem objekta “Jeti Too Good” Makarska je, na Trgu 156. brigade, tik uz Poštu, dobila novi kutak za slatke i slane zalogaje u kojima će podjednako uživati i djeca i odrasli. Najmlađima će zacijelo biti teško izabrati između slasnih fritula u slatkoj i slanoj verziji, točenih sladoleda jednako obogaćenim preljevima i posipima, palačinki, kripnih milkshakeova ili pak popularnih donuta.

Odrasli će se moći osvježiti svježim sokovima, raznim vrstama kave uključujući i ljetnu verziju ice coffee, a umjesto klasične marende ili večere “Jeti too good” nudi fine sendviče u focacci. Na meniju su i kolači u čaši poput tiramisua, cheesecakea ili kremaste čokoladne verzije, a kako nam kaže Lovorka Vuković, “mama” brenda “Jeti”, budući su popularne fritule njezina receptura, tijekom ljeta zasigurno će još obogaćivati menu.
Nakon uvođenja slanih verzija fritula (okus pizza i bacon) moguće je da će se naći još poneka alternativa, a u planu su i razne torte. Uza sve to u cilju im je oživjeti trg na kojemu, nešto južnije, imaju i svoj drugi objekt “Jeti garden”, odmah nasuprot Pošte.

- Oglas -

–  Bilo za jutarnju kavu, ili kroz večernju šetnju, želimo biti lokacija do koje će rado svratiti i domaći i naši turisti, a koncept samoposluživanja koji funkcionira svugdje u svijetu mnogima je blizak i jednostavan. Naši su posjetitelji za sada jako zadovoljni i nadamo se uspješnoj sezoni, rekla nam je Lovorka Vuković.

Što se tiče uređenja objekta, obitelj Vuković odlučila se za prepoznatljivu kombinaciju boja kojom su dali pečat brendu Yeti za bilo koju buduću franšizu. Točnije, vizual i interijer osmislio je Teo Vuković, koji od Jetijevih početaka vrijedno radi na stvaranju brenda. Odlučio se za tople boje koje lijepo funkcioniraju zajedno – crvenu i narančastu, te jednostavan dizajn. Osmijeh, dakako, simbolizira zadovoljne goste, a Teo i Lovorka će se složiti da im je to konačni cilj.

– Bila nam je namjera da napravimo jedan ogledni primjer našeg objekta, i ovo je zapravo naša prva franšiza. Nedavno je jedan gospodin iz Metkovića komentirao kako bi volio da imaju jedan takav objekt u Metkoviću, što nam imponira. Nadamo se da će se franžiza širiti jer imamo što ponuditi, a sad imamo i upečatljivi vizualni dizajn, rekao nam je Teo.

Vukovići su ponosni na spoj tradicije koju nude kroz bazu svoje ponude – fritule, i svjetskog koncepta samoposluživanja i makarske inačice globalno poznatih brendova, a objekt će biti otvoren tijekom cijele godine.

Želja im je i oživjeti trg na kojem planiraju organizirati razne koncerte

Sponzorirani sadržaj