Subota, 23 studenoga, 2024
NaslovnicaMAKARSKAKRIŽANJE NA VOLICIJI Još uvijek se ne zna kad kreću radovi. A...

KRIŽANJE NA VOLICIJI Još uvijek se ne zna kad kreću radovi. A javna nabava pokrenuta prije sedam mjeseci

Iako su Hrvatske ceste javnu nabavu za denivelaciju magistrale na Voliciji pokrenuli u travnju, postupak još uvijek nije završen i kako nam kažu, dok proces nije okončan, ne mogu reći ni kada će se krenuti s radovima. U trenutku kad se započne predviđeno trajanje radove je 12 mjeseci, a u tom periodu koristit će se privremena regulacija prometa.

Što se same javne nabave tiče, ona je, kako se vidi na Oglasniku javne nabave, doživjela niz izmjena, a moguće je da se razvuče i više. Naime, tportal je nedavno pisao kako se na javnu nabavu, procijenjenu na 5 milijuna eura (bez PDV-a), javio samo austrijski Strabag, ponudivši 7,36 milijuna plus PDV. Hrvatske smo ceste pitali koja je sad procedura, odnosno hoće li se izmijeniti uvjeti ili prihvatiti ponuda. Pozvali su se na tajnost postupka.

– Sukladno čl. 290. stavak (2) Zakona o javnoj nabavi 2016 postupak pregleda i ocjene ponuda koji su u tijeku, tajni su do donošenja odluke naručitelja, odgovorili su.

Kako ističu, privremene prometnice izvest će se u skladu s projektnom dokumentacijom te parcelacijskim elaboratom temeljem kojeg će se provesti služnost. Nakon izgradnje zahvata zauzete parcele vratiti će se, poručuju iz Hrvatskih cesta, u prvobitno stanje.

Inače, tportal je pisao kako Hrvatske ceste u prvoj objavi dokumentacije o nabavi nije niti priložio projekt privremenog rješenja. Na upit jedne od zainteresiranih tvrtki naveli su da elaborat nije od utjecaja na dostavljanje jednakovrijednih ponuda. Tek nakon upozorenja da krše Zakon o javnoj najavi objavili su projekt privremene regulacije.

Po njemu je, upozorava tportal, vidljivo da će se prometovati dijelom između obiteljskih kuća. Privremenom je regulacijom predviđeno zatvaranje sjevernog privoza raskrižja (državna cesta D512), a za povezivanje istočnog i zapadnog privoza (D8) te južnog privoza (Ulica Stjepana Ivičevića) predviđena je izgradnja obilaznog kolnika.

Kada se denivelacija završi, postojeće raskrižje koje se s pravom smatra crnom točkom postat će kružno raskrižje s pet privoza. Jadranska magistrala koja ide iz smjera Splita prema Dubrovniku se spušta u odnosu na postojeće raskrižje, a rotor s izlaznim i ulaznim rampama je premošćen s dva nadvožnjaka iznad D8.

Ivona Ćirak /foto M.D.

- Oglas -