Nedjelja, 8 rujna, 2024
NaslovnicaAKTUALNOSLUČAJ KOTIŠKA "Stav Grada možete pročitati na FB stranici gradonačelnika Paunovića"

SLUČAJ KOTIŠKA “Stav Grada možete pročitati na FB stranici gradonačelnika Paunovića”

Blokada Kotiške ulice zbog nezadovoljstva dijelom projekta izazvala je priličnu buru u javnosti, a sve je počelo, podsjetimo, kada su pojedini stanari uočili da je niveleta ulice podignuta za 40-ak centimetara te da im je onemogućen kolni i pješački prilaz. Obitelji Bobanac koja je time, kako tvrde, najviše ugrožena, pridružili su se i neki drugi stanari ulice koji su protekle godine peticijom tražili da im spoj na magistralu ne ide ispred kuće. Peticiju je bilo potpisalo 140 stanara, no s radovima na osnovu projekta iz mandata bivšeg gradočelnika Jure Brkana ipak se nastavilo. Kasnije su pritužbe imali “jedino” na buku s gradilišta koja je, kako su tvrdili, počinjala već u 7 ujutro i nije poštivala kućni red.

Što kažu projektant i resorni gradski odjel, poslali smo upit Gradu, s namjerom da čujemo drugu stranu priče i tumačenje. No odgovor smo dobili jučer, a u njemu nas upućuju na – Facebook profil gradonačelnika Zorana Paunovića koji je tamo objavio svoj stav.

A njegov stav objavljen na društvenim mrežama izazvao je jednako burnu reakciju kao i objava izvornog članka te ćemo ga objaviti.

Radove u Kotiškoj ulici građanima smo najavili u prosincu prošle godine na maksimalno transparentan način. Održali smo i javnu prezentaciju projekta, stavili se na raspolaganje i odgovorili na svako pitanje građana.

Osam mjeseci kasnije, pojedinci priređuju scene i sipaju optužbe na projekt koji je legalan i čist k’o suza, za razliku od njihovih novoizvedenih građevinskih intervencija na štetu javnih površina i sigurnosti prometa u toj ulici. Možda dobro zvuči da smo mi u Gradu i partneri u Hrvatskim cestama navodne babaroge i šerifi nottinghamski, ali stvarnost i činjenice to vrlo lako demantiraju.

Navedeni privatni parking nije postojao prije 8 mjeseci tako da je jasno zašto se tada nisu mogli žaliti. Ne postoji otimačina tuđeg zemljišta, obuhvat projekta ne ulazi u privatne parcele, ne limitira nikome pristup parkiralištu ili kući, a to što je netko odlučio raditi improvizacije par tjedana prije radova, neće proći.

Ponavljam još jednom, ovaj projekt je nužan da se prometno rastereti centar te da hitna pomoć i vatrogasci mogu brže izaći na intervencije. Projekt je rađen tri godine, od 2018. do 2021., odobren dozvolama sa svih razina. Nažalost, nekolicina stanara opstruira radove koji su na korist svakog građanina i gosta u našem gradu.

Da zaključim, pojedinici koji su gradili ilegalne pristupe svome domu za što postoji precizna fotodokumentacija i što mogu potvrditi svi stručnjaci uključeni u projekt, od inženjera do projektanata, sada osporavaju primjerena prometna rješenja i nogostup za pješake. Znam da neki među nama još žive u iluziji da svatko može raditi što hoće, ali ta vremena su gotova. Red, dozvole, propisi i investicije za opće dobro.
P.S. Oni koji se bune da im oduzimamo kvadrate privatnog zemljišta, prvo su prihvatili pa naknadno odbili prijedlog da im se podigne ulazna ploha novog “parkinga”, da bi potom tražili da se cijela cesta spušta, što je bilo neizvedivo zbog niza razloga. Osim što bi tražilo izmjenu cijelog projekta što je ogromna procedura, neizvedivo je iz sigurnosnih razloga. Nijedan projektant ne bi stavio svoj potpis na improvizirani parking s kojeg se izlazi na rikverc na frekventnu prometnicu, štoviše, to je protuzakonito, stoji u objavi.

Objava je prilično komentirana, a neobično je da tvrdnje nekolicine pratitelja Paunovićeve stranice – koji kažu kako je netočno da je parking napravljen prije osam mjeseci – nitko iz Grada nije objasnio. Kao dokaz su priložili google street view iz 2014. godine na kojem se vidi kako je parking postojao i tada. Što je točno posrijedi i zašto se podigla tolika buka oko ovog slučaja, tko je kriv, a tko prav, nažalost se ne može iščitati iz gradonačelnikove objave. Bilo bi najbolje da je objašnjenje ponudio netko iz resornog odjela kojem je na čelu pročelnik Matko Lovreta, ili pak sam projektant.
M.D./foto: čitatelj

- Oglas -