Nakon što je u studenom 2024. godine poništena javna nabava za denivelirano križanje, najprije je bilo upitno hoće li i kada Hrvatske ceste uopće povećavati iznos za ovaj projekt. Hrvatske ceste su, naime, investitor ovog projekta koji je prošle godine procijenjen na pet milijuna eura plus PDV. Međutim, na natječaj se javio jedini austrijski Strabag. Ponudio je izvođenje radove za skoro 7,4 milijuna, plus PDV. Nakon što su nam Hrvatske ceste odgovorile kako za sada nemaju predviđeni novac u proračunu, inzistirali smo na tome da nam kažu namjeravaju li zbog ove crne točke ipak raditi izmjenu financijskog plana za 2025. Naposljetku su odgovorili da ipak hoće, no od tada su prošla gotovo tri mjeseca.
Iz Grada Makarska šalju ohrabrujuće vijesti. Naime, ističu da su u kontaktu s Hrvatskim cestama te da uskoro ide javna nabava. I to sa znatno povećanim iznosima na raspolaganju!
– Izdvojena su veća sredstva nego prošli put i uskoro će se ponoviti javna nabava (planirano je u prvom tromjesečju 2025 godine). Procijenjena vrijednost je 8.500.000,00 eura. A početak radove ne možemo još utvrditi jer sve ovisi o javnoj nabavi i koliko će dugo ona trajati, odgovorili su na naš upit o statusu ovog važnog projekta.
Ovo križanje dviju državnih i županijske ceste odavno je prepoznato kao crna točka te je još 2017. godine projekt proglašen strateškim dokumentom Vlade RH. Gradnja uključuje rekonstrukciju raskrižja iz četverokrakog semaforiziranog u kružno raskrižje, denivelaciju magistrale na poziciji kružnog raskrižja, izgradnju dva nadvožnjaka…