Subota, 15 veljače, 2025
NaslovnicaMAKARSKADogradonačelnica o troškovima Adventa kaže - uloženo se isplatilo: 'Ne znam kome...

Dogradonačelnica o troškovima Adventa kaže – uloženo se isplatilo: ‘Ne znam kome bih trebala crtati što znači statistika’

Iako je Advent već iza nas, pitanje troškova Adventa danas je na sjednici Gradskog vijeća, prilikom vijećničkih pitanja, aktualizirala SDP-ova vijećnica Kristina Katić Brkulj. Rekla je da je pitanje ukrašavanja izazvalo “veliku buru u čaši vode”, istaknuvši kako su i program, i dekoracija i medijska pažnja bili iznimni. – Financijska sredstva su bila velika, ali danas ništa nije jeftino. Mislite li da je trebalo nešto drugačije ili ste zadovoljni rezultatom, postavila je vladajuća vijećnica pitanje na koje je dogradonačelnica Antonia Radić Brkan, dakako, imala spremljen odgovor.

Rekla je kako je ulaganje u destinaciju, osobito u vrijeme Adventa, obveza Turističke zajednice, osobito kada se, kako je naglasila, promoviramo kao adventska destinacija.

– Naši statistički podaci nam govore, a statistika je nepobitna, da na ispravan način upravljamo financijama i ulažemo na način da se uloženo vraća. Za razliku od psihodeličnih patuljaka i vila, kojima smo svjedočili 2021. godine i koji su nad dočekali, za razliku od rozih Snjeguljica, ludih gljiva i psihodeličnih ljubičasto zelenih palmi namijenjenih za unutarnju upotrebu, ove je godine Advent bio izniman. To ne mislim samo ja nego do mene dolaze informacije da tako misle i svi naši sugrađani, a i svi oni diljem Hrvatske koji su to prepoznali, rekla je Radić Brkan spomenuvši kao predmet zanimanja javnosti i mašnu i kupolu na Trgu Hrpina.

Kao dokaz da se ulaganje isplatilo navela je kako je u prosincu broj turista bio veći za 12 posto u odnosu na 2023. godinu, a dolazaka za 11 posto. U odnosu na 2022. godinu istaknula je kako je broj turista bio veći za čak 92 posto.

– Ni u jednom hotelu u Makarskoj nije bilo mjesta ove godine, a hotelijeri s kojima imamo kvartalne sastanke rekli su da su konačno uspjeli raditi cijelu godinu. Nama sezona traje sve duže i duže, pa se na kraj kupališne sezone već nadovezuje Dan grada i Advent. Ugostitelji umorni od ljeta samo su nakon Dana grada prešli na Advent i ja ne znam kome bih trebala crtati što znači statistika, rekla je.

Priznala je kako 2022. godine nije radio nijedan veći hotel, kazavši kako su “uspjeli dogovoriti da ostane otvoren jedan veliki hotel u destinaciji”. Dodala je kako je poraslo i hrvatsko tržište te se nadovezala sa siječanjskom statistikom po kojoj je bilo 25 postotno povećanje u noćenjima u odnosu na 2023. godinu.
Ivona Ćirak

- Oglas -