Petak, 17 svibnja, 2024
NaslovnicaMAKARSKAOSJETI MAKARSKU Projektu Srednje strukovne škole i Glazbene škole 35 tisuća kuna...

OSJETI MAKARSKU Projektu Srednje strukovne škole i Glazbene škole 35 tisuća kuna od Ministarstva turizma

Projektu „Osjeti Makarsku“, čiji su nositelji Srednja strukovna škola Makarska i Glazbena škola Makarska, Ministarstvo turizma i sporta i ove je godine osiguralo dodatna sredstva u iznosu od gotovo 35 tisuća kuna za njegov nastavak. Projekt je pripremila i prijavila JU Makarska razvojna agencija MARA, u okviru programa „Promocija zanimanja“ – promocija i jačanje kompetencija strukovnih zanimanja za turizam. Program se provodi od 2009. godine u cilju jačanja kompetencija i podizanja kvalitete ljudskih potencijala, učenika srednjih strukovnih i umjetničkih škola motiviranjem mladih za rad u turizmu, podizanjem razine svijesti kod učenika i nastavnika o turizmu kao multisektorskom resoru, upoznavanjem učenika strukovnih škola iz drugih obrazovnih sektora s mogućnostima realizacije projekata u turizmu te povezivanjem obrazovnih institucija i privatnog sektora.


Inicijalnim projektom „Osjeti Makarsku“ kreiran je turistički proizvod kojeg su u potpunosti osmislili učenici s ciljem predstavljanja lokalnih vrijednosti grada Makarske putem glazbe, gastronomskih specijaliteta i prezentacije kulturne baštine na originalan i modularan način da bude prilagodljiv i primjenjiv za više prilika/događaja/sadržaja. Cilj je da posjetitelji dožive Makarsku kroz sva osjetila: vizualno (makarska narodna nošnja), slušno (skladbe hrvatskih autora) i gastro (torta Makarana, smokve, fritule). Proizvod je namijenjen prvenstveno turistima i svim posjetiteljima Makarske ali i hotelijerima, turističkim agencijama, restoranima, turističkim zajednicama i jedinicama lokalne uprave na način da iskoriste u za njih važnim prigodama ili promocijama.

Dodatnih 34.850 kuna iskoristit će se za dovršenje internet stranice projekta te za nove aktivnosti u cilju razvoja kompetencija naših učenika u području turizma kao što su predstavljanje kulturnih i prirodnih vrijednosti grada putem storytellinga kao novog trenda prezentacije lokalnog turističkog sadržaja te upoznavanje učenika s elementima digitalnog marketinga koji je postao glavni način oglašavanja.

Novu internetsku stranicu kao i ostale rezultate projekta Osjeti Makarsku 1, učenici obje škole uskoro će i javno predstaviti.
M.D./foto MARA 

- Oglas -